Steengoed VvE Beheer: uw gemak, uw besparing!

Wanneer u lid bent van een (slapende) vereniging of u gaat een nieuwe VVE of Beheervereniging oprichten dan krijgt u te maken met een heel pakket aan zaken die geregeld moeten worden. Het verzorgen van de financiële administratie, het plannen van vergaderingen, het betalen van gemeenschappelijke kosten of bijvoorbeeld het opvragen van offertes voor onderhouds-werkzaamheden: allemaal taken die veel tijd kosten. Vraag een vrijblijvende offerte aan>>

Steengoed VvE Beheer neemt al deze taken graag van u over."

"

Uw VvE is bij ons in professionele handen. Drie voordelen:

  •  

      1. Gemak, voor u!

     

    Steengoed VVE Beheer helpt u graag bij het oprichten, activeren of beheren van uw VVE. Geen gedoe meer met offertes opvragen, onderhandelen over de voorwaarden, garantie op afgeleverd werk, enzovoorts: Steengoed VVE Beheer regelt het voor u!

     

    U heeft een vast contactpersoon bij Steengoed VVE Beheer. Dit communiceert makkelijk en u voelt zich klant, geen nummer. Trefwoorden die bij ons passen, zijn: klantgerichtheid, kwaliteit, discretie en steengoede, persoonlijke service.

     

  •  

      2. Helemaal op maat

     

    Wij beheren VVE's en Beheerverenigingen van klein tot groot. Onze kracht ligt bij appartementencomplexen van 10 tot 50 appartementen. Voor complexen groter dan 50 appartementen voeren wij geen zelfstandig technisch beheer uit (wel met partners), maar is uw administratie in goede handen. In onze huidige portefeuille zitten complexen van 3 tot >100 appartementen. Vraag gerust naar onze referenties!

     

  •  

      3. Uw financieel voordeel

     

    Steengoed VVE Beheer biedt u ook financieel voordeel. Wij bieden u een uitgebreid Steengoed-pakket van diensten aan. Steengoed VVE Beheer beschikt hiervoor over een ruim netwerk van dienstverleners die we voor u inzetten.

    Door onze samenwerking met professionals weten we goede prijsafspraken te maken. Hiermee is uw VVE voordelig uit.

     

    Bent u op zoek naar een beheerder, neem dan gerust contact met ons op! Steengoed VVE Beheer bespreekt dan samen met u op welke manier uw VVE het beste beheerd kan worden.

     

Wie is Steengoed
VvE Beheer?

Betrokken met een grote B

Mijn naam is Marjolein Bierhuizen-van der Ben, oprichtster van Steengoed VVE Beheer. In het verleden was ik zeer betrokken als bestuurslid bij mijn eigen VVE. Daar is het idee ontstaan om het VVE beheer ook voor anderen te gaan doen. Vooral de dynamiek en veelzijdigheid van het VVE beheer spreken mij aan.

 

Als voormalig accountmanager bij een bank heb ik veel ervaring opgedaan met het verlenen van zakelijke diensten. De combinatie van passie voor VVE beheer met de ervaring in dienstverlening zet ik, sinds 2008, in voor het succes van Steengoed VVE Beheer.

 

Wat doen we?

Het voeren van goed VVE beheer is belangrijk. Zeker nu de wetgeving op VVE beheer is gewijzigd. Zo is het aanhouden van een reservefonds wettelijk verplicht. Hiervoor gold een overgangstermijn van drie jaar. Dit betekent dat alle VVE's met ingang van 1 juli 2008 een meerjarig onderhoudsplan moeten hebben en hierop hun reservefonds moeten afstemmen. En daar komt onze betrokkenheid om de hoek kijken. Want, naast alle andere activiteiten, willen wij u daar graag mee van dienst zijn.

 

Om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken bieden we een Steengoed-pakket aan. Met dit pakket leveren wij u een compleet pakket aan diensten waar de meeste VVE's prima mee kunnen werken. Van onze kant zetten wij ons enthousiasme en onze ervaring in om u zo goed mogelijk te begeleiden.

 

Wij doen dit door:

  • een vast dienstenpakket aan te bieden tegen een vaste lage prijs
  • continuïteit te bieden door meerdere personeelsleden
  • uw vragen snel af te handelen en optimaal bereikbaar te zijn
  • een vast aanspreekpunt te bieden voor iedere VVE
  • uw administratie dagelijks up-to-date te houden
  • een internet toepassing te bieden voor online inzicht in het beheer (Twinq)
  • u aanvullende diensten te leveren tegen een vaste meerprijs
  • uw gegevens discreet te behandelen

 

Bovenal zoeken wij een prettige samenwerking met u!

 

Privacy Policy

Steengoed VVE Beheer hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In deze Privacy policy willen we heldere en transparante informatie geven over hoe wij omgaan met persoonsgegevens.

Ons 'Steengoed-activiteitenpakket'.

Het 'Steengoed-pakket'

bestaat uit:

Financiële taken:

  • Het opstellen van de begroting en het berekenen van de maandelijkse bijdragen
  • Het inplannen van de vergaderingen
  • Het incasseren en administreren van de maandelijkse bijdragen
  • Het betalen en verwerken van facturen
  • Het verzorgen en bijhouden van de boekhouding
  • Het opmaken van de jaarrekening

 

Secretariële taken:

  • Het invoeren van gegevens van eigenaren in de administratie
  • Het bijhouden van de ledenadministratie
  • Het opstellen en per e-mail versturen van de notulen en agenda's
  • Het jaarlijks organiseren van de algemene ledenvergadering

 

Technische taken:

  • Het opstellen van een (beperkt meerjarenonderhoudsplan
  • Het doorgeven van technische klachten o.a. storingen
  • Het controleren en actueel houden van lopende contracten.

 

Het tarief is afhankelijk van de grootte van uw VVE of Beheervereniging. Buiten de jaarlijkse beheervergoeding kunnen wij bij de opstart eenmalig een extra bijdrage vragen voor de opstart en inrichting van de administratie van uw VvE.

 

Aanvullende diensten:

  • Het opstellen van een meerjarenonderhoudsplan (extern)
  • Het bijwonen van meerdere vergaderingen per jaar
  • Het aanleveren van gegevens aan notaris bij overdracht van appartementen
  • Het aanleggen van een dossier bij overdracht naar een deurwaarderskantoor
  • Het aanvragen en vergelijken van offertes voor planmatig onderhoud
  • Het aanvragen en vergelijken van offertes voor schoonmaakwerkzaamheden
  • Het aanvragen en vergelijken van offertes voor verzekeringen.

 

Inloggen mijn VVE >>

Contact:

Steengoed VvE Beheer

Onderweg 11 B

3059 LE Rotterdam

 

Bel ons >>

Stuur een e-mail >>